Graduation projects
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Graduation projects

مشاريع كليه الهندسه الالكترونيه قسم هندسة و علوم الحاسب لتوفير الدعم الفني لمشاريع القسم

الرئيسيةالصفحة الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نادي المبرمجين

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
alshimaa

نادي المبرمجين Empty
مُساهمةموضوع: نادي المبرمجين   نادي المبرمجين Icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 12:00 am

السلام عليكم
ان شاء الله يا جماعه بكره مفيش نادي المبرمجين وسيتم تحديد الميعاد واخباركم به في اقرب وقت
JAVA
Admin
JAVA

نادي المبرمجين Empty
مُساهمةموضوع: رد: نادي المبرمجين   نادي المبرمجين Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 12, 2008 4:17 pm

كنت بقترح اننا نحاول نشوف معاد مناسب للكل ومنتقيدش بالمدرجات ونشوف الصالات الي في المبني القديم
وعلشان المعاد يبقي مناسب للكل ممكن الناس تدخل وتقول ايه الموعيد الفاضيه عندهم في المشاركه دي بحيث نسهل الموضوع شويه في اختيار المعاد المناسب

انا بالنسبه ليا فاضي يوم الاثنين من الساعه 3 الي اخر اليوم ويوم الاربعاء من الساعه 1 الي اخر اليوم ويوم الخميس ممكن من الساعه 3 او 3:30
وفاضي السبت من اول اليوم الي اخر اليوم بس اعتقد الاداره مش هتوافق
بالنسبه للجافا انا بتمني كل الناس الي مهتمه بالبرمجه بالغه دي ميفوتوش فرصه انهم يدخلوا الامتحان الدولي
وانا كلمتكم علي اكاديميه صن كل المتريل موجوده مش في الجافا بس ولو دخلت هتعرف ايه الموجود تاني وكمان هتحصل علي خصم كل المطلوب منك الاهتمام بالموضوع
ان شاء الله في النادي هجهزلكم من المتريل الي تؤهل للدخول في الامتحان وهوه فيه ونتمني يكون فيه داتا شو
بجانب كده هنحاول ندخلكم في جو المشاريع والبرامج الكبيره عن طريق اننا هنشتغل حجات عاليه زيه ازاي اصمم برنامج هسلمه لعميل وازاي البرنامج بتاعي ده يتعامل مع قواعد البيانات والشبكات وكنت بتمني اننا نشتغل ويب كمان الله المستعان
حنحاول نمشي بشكل مزدوج في الموضوعين بس علشان الموضوع التاني ده هيكون الاعتماد بشكل كلي علي الداتا شو فيه لاننا هنوريك تعمل ايه وازاي من خلال برنامج هيسعدك علي تصميم الواجهات اكنك شغال علي الفيجول بيسك وتشفها وتروح تجرب في البيت
وبنتمني التوفيق لكم جميعا وحاولوا تقدموا افضل ما لديكم

https://smartproject.1talk.net
NeTPhAnToM

نادي المبرمجين Empty
مُساهمةموضوع: رد: نادي المبرمجين   نادي المبرمجين Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 19, 2008 9:41 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أنا عندي إقتراح يا ريت تشوفوه
أنا المسؤل عن لجنة الدعايا والإعلان ضمن الفرع الطلابي لي ((IEEE_MSB))
وممكن نعمل وحدة بين الفرع الطلابي ونادي المبرمجين
إستخدام مقر البرانش في الندوات والمحاضرات لنادي المبرمجين بالإضافة الى الندوات التي سننظمها نحن لجميع الفرق الذين يرغبون في الإستفادة من نادي المبرمجين
لمناقشة الفكرة يرجى حضور بعض ممثلي النادي يوم الأحد القادم في مقر الفرع الطلابي
مع خالص تحياتي
محمد عادل
JAVA
Admin
JAVA

نادي المبرمجين Empty
مُساهمةموضوع: رد: نادي المبرمجين   نادي المبرمجين Icon_minitimeالأحد نوفمبر 23, 2008 7:27 pm

NeTPhAnToM فكره كويسه
وانا اسف علي التاخير في الرد لسه شيف المشاركه انهارده
وان شاء الله هبلغ الناس المسؤلين عن النادي وهيكموك في اقرب فرصه
https://smartproject.1talk.net

نادي المبرمجين
صفحة 1 من اصل 1